29 de gen. 2012

EL TIÓ EM VA CAGAR UNA OLIVERA!

Aquest any em dec haver portat molt bé i el Jaume i la Dolors han alimentat molt el Tió, perquè aquest Nadal ha cagat una olivera, si si, mireu-la! És de la varietat d'olives "manzanilla", de les verdes de tota la vida i si tot va bé la propera tardor hauríem de menjar olives!

Degut al tamany que té, he renunciat a deixar-la en un test a la terrassa de casa (més que res perquè quan creixi no la podré treure), així que aprofitaré el jardí i la bona voluntat dels meus avis per plantar-la a casa seva, a Valldoreix (Collserola). No és el terreny ideal perquè hi ha força humitat, però la que explotem ara està també a Collserola i fa olives ben bones.

De moment, en sé ben poc del cultiu de l'olivera, però sabent que segurament viurà més que jo tinc temps de sobres per anar-ho descobrint mica en mica. Començaré per trasplantar-la al lloc més assolellat del jardí i la regaré poc! Desitgeu-me sort!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada