27 de maig 2012

UN HORT AMB PREMI LIEBSTER, QUIN HONOR!

Estic contenta!

He rebut un Premi Liebster al meu blog, un honor que no esperava i que em fa molt feliç. Després de quatre anys cultivant un hort urbà i explicant-ho en un blog, encara em costa de creure que algú segueixi i li sembli interessant la meva aventura. Però alguns comentaris que vaig rebent i aquest premi em demostren que els blogs serveixen per això, per conèixer i descobrir aventures d'altres que ens enriqueixen més cada dia. I un bon exemple d'això és el blog que m'ha premiat, diaridelabonavida.com del Manel i la Cristina. Un blog genial on ens impressionen amb els seus viatges arreu del món... i ens fan una mica d'enveja també...


Rebre un Premi Liebster és simbòlic, un reconeixement que s'atorga entre bloggers que reconeixen la bona feina d'altres. Jo n'he rebut un i ara em toca a mi recomanar i premiar 5 blogs que em semblin interessants. Ho tinc molt clar:

www.sensemirar.blogspot.com - Un apassionant espai on el Toni penja fotografies espectaculars i no només això, sinó que a més ens explica com les ha fet (càmera, objectiu, diafragma...). Un blog apte per tothom amb bon gust per la fotografia que tingui ganes de disfrutar de grans imatges.

www.llegimipiulem.blospot.com - L'activitat 2.0 també té un espai per la literatura i aquest blog n'és un bon exemple. En ell els lectors comparteixen la seva experiència llegint obres de la literatura catalana i en fan debat. Altament interessant.

www.fermuntanya.blogspot.com - Un blog interessantíssim on el Josep Maria ens ajuda a endinsar-nos a la muntanya i no només al Pirineu, sinó a cadascuna dels paratges no esfaltats de Catalunya. Hi ha excursions per totes les comarques i de diferents dificultats explicades pas a pas i amb unes imatges precioses. No hi ha excusa per no sortir a caminar...

cat.elmondelacuina.cat - Aquest és dels meus preferits... un blog de cuina, de receptes ben explicades i amb interès pels productes ecològics. Mireu-lo i proveu-les, és genial!

I l'últim reconec que és el meu blog de referència i es mereix aquest premi www.picarona.blogspot.com Un blog sobre els horts urbans, amb un fòrum que et resol qualsevol dubte que puguis tenir. Complet i detallat. Imprescindible per tirar endavant un hort. Un bloc amb moltes hores de dedicació. Un blog Liebster.


Aquestes són les meves mencions. Per tal que els Premis Liebster mantinguin el seu sentit de premiar l'esforç i dedicació de la comunitat blogger, si heu estat nomitats haurieu de seguir aquestes normes:

1. Copiar el premi, posar-lo al vostre blog i enllaçar el blog que te l'ha donat.
2. Nominar els teus 5 blogs preferits (han de tenir menys de 200 seguidors) i deixar-los un comentari al seu blog per explicar-los que els has guardonat.
3. Esperar que aquests bloggers passin el guardó a 5 blogs més!

Moltes gràcies a tots els que de tant en tant llegiu aquesta aventura!



1 comentari:

  1. Moltes felicitats pel teu hort i pel teu blog. A partir d'ara em considero una fan teva i no pararé de seguir-te via twitter. Tinc també un petit hort al jardí i "faig el que puc" i de segur que els teus comentaris m'ajudaran a millorar. Moltes gràcies.

    ResponElimina