22 d’abr. 2012

QUIN BRÒQUIL!

- bròquil Romanescu -
Uau, no us perdeu aquesta foto que m'ha enviat la Laia des de Canterbury (Regne Unit)! És un bròquil Romanescu, una varietat híbrida entre coliflor i bròquil. No us penseu que en sé tant, eh? és que he estat investigant una estona i finalment l'he trobat! Per la seva curiosa forma diuen que té estructura fractal i es pot consumir crua o cuita. És una bona font de vitamina C, fibra, fòsfor i àcid fòlic. Res, que l'haurem de trobar per aquí i provar-lo! Tot i que només per veure'l ja val la pena, espectacular!


3 comentaris:

  1. Nosaltres el vam comprar al mercat de l'Ametlla de Mar!!

    ResponElimina
  2. Jo no l'he vost mai en directe, però em sembla espectacular!

    ResponElimina
  3. Aquí al barri d'hostafrancs també en vénen. Jo quan la vaig veure vaig penjar-la al twitter!

    ResponElimina