5 de gen. 2013

FELIÇ 2013!


Família, que tingueu un molt bon any i, sobretot, ple de collites ben bones!


Ara ja feia massa dies que no passava pel blog per explicar les meves aventures. Però no he plegat, ni m'he rendit, malgrat les aranyes destructives que us vaig explicar en el post anterior. Simplement que entre la feina i altres històries vaig fer massa tard per planificar l'hivern. Per tant, tinc les jardineres buides i la terra en repòs agafant energia per tornar-nos-hi a posar a partir del febrer: fent planter i treballant per tenir una primavera espectacular plena de tomàquets, enciams, pastanagues, cebes, albergínies, cogombres...

Mentre, aprofiteu per jugar amb els regals dels Reis. Ens retrobem al febrer per planificar els nous cultius!


2 comentaris:

  1. Moltes gràcies i igualment!
    Ja tenim ganes de que ens expliquis més coses sobre l´hort!

    ResponElimina
  2. Tenim ganes de saber que sembrarà!!
    Salut i fins aviat!
    www.elhuertoencasa.wordpress.com

    ResponElimina