18 de març 2012

TEMPS DE CALÇOTS

- la collita d'aquest any -
A Valls diuen que ja estem en plena època de calçotades i el meu hort no podia ser menys. Així que mireu quina pinta tenen els calçots que hem collit aquest any! 

Ja vaig advertir que aquest hivern seria poc variat. No vaig tenir gaire temps per dedicar-m'hi a finals d'estiu i per tant, vaig arribar tard a l'hivern. Però els calçots m'han salvat la temporada. De les vuit cebes que vaig plantar, aquesta setmana n'he collit només quatre, la resta les deixo per la setmana vinent! 

Igual que l'any passat, els calçots han sortit llargs i prims, començo a pensar que és més una qüestió de varietat i de clima que no pas d'espai, però no ho sabré mai. Ara per ara: són molt bons.

El tema de cuinar-los ja és més delicat. Són tan fins que si els fes a la brasa es cremaria tot el calçot així que he decidit fer-los al forn amb una mica d'oli! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada