9 de febr. 2011

"SUC TERÀPIA"

Ente plantar i regar he descobert una nova afició: la "Zumoterapia" (sona millor en castellà). No és que cregui molt en aquestes coses de les teràpies alternatives, però m'agraden els sucs i estic aprenent a anar una mica més enllà del de taronja!

Tot va començar quan vaig comprar-me, sense ser molt premeditat, una liquadora. Atreta per les seves possibilitats vaig buscar un llibre de sucs i vaig descobrir que segons com combinis les diferents fruites i verdures, el suc adquireix unes propietats o altres i que, ens ajuden, sobretot, a portar una vida més sana!

Des d'aquell moment investigo combinacions. De moment, la millor: taronja amb pastanaga! ideal per prevenir encostipats! La pitjor? cogombre, tomàquet, lima i menta...

Sigui com sigui, funcioni o no com a teràpia, és sa i no ens pot fer mal! Així que seguiré investigant...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada